בלוג - שעון שולחני מעוצב - שעונים מיוחדים באתר
שעון שולחני מעוצב - שעונים מיוחדים באתר

שעון שולחני מעוצב - שעונים מיוחדים באתר

20/06/2023

שעון שולחני לבית

ישנם דרכים רבות שבאמצעותן ניתן לשדרג את העיצוב של הבית. כדי להנות מפריט שיוסיףלעיצוב הבית וגם יהיה שימושי במיוחד, מומלץ לבחור בשעון שולחני מעוצב. בשונהמשעוני הקיר, את השעון השולחני ניתן להניח על השולחן, השידה או על כל משטח אחר. במאמר הבא, ניתן לקרוא מידע וטיפים שימושיים, לרכישת שעון שולחני.

טיפים לרכישת שעון שולחני

להלן מספר טיפים שמומלץ ליישם טרם רוכשים שעון שולחני:

  • התאמה לחדר – ישנם עיצובים שונים ומגוונים של שעונים שולחנים. על כן, מומלץ לבחור מבין הדגמים, את השעון שמעוצב בצורה שתתאים ביותר לחדר בו השעון עתיד להיות ממוקם.
  • גודל השעון – מעבר להיותו פריט עיצובי, השעון אמור להורות על השעה. לכן, מומלץ לרכוש שעון אנלוגי או דיגיטלי, גדול מספיק. זאת על מנת שיהיה ניתן להבחין בשעה בצורה ברורה, גם ממרחק סביר.
  • אנלוגי או דיגיטלי – במידה והשעון עתיד לשמש ילדים קטנים, שטרם למדו כיצד לקרוא שעון אנלוגי, חשוב לרכוש שעון דיגיטלי. כמו כן, במידה ומדובר על שעון לחדר ילדים, מומלץ לבחור בשעון שמעוצב בשילוב הצבעים האהובים על הילד או הילדה.
  • איכות – כדי שיהיה ניתן להנות מהשעון לאורך זמן רב, חשוב לרכוש שעון שולחני מחברה מוכרת ואמינה, שמספקת שעונים איכותיים. בחירה שכזו תבטיח שעון איכותי, מבלי להצטרך להחליפו לאחר זמן קצר.

היכן מומלץ למקם את השעון?

כדי להנות מהשעון בצורה המרבית, חשוב לבחור עבורו מקום נכון. ישנם כמה משתנים שחשוב לשים לב אליהם, כגון:

  • גודל השעון – במידה ומדובר על שעון קומפקטי, חשוב למקמו במקום נגיש וקרוב מספיק לעוברים ושבים. זאת כדי שניתן יהיה להבחין בשעה בצורה ברורה.
  • עיצוב השעון – כאשר מדובר על שעון בעלעיצוב ייחודי, חשוב למקמו במקום גלוי ומרכזי. זאת על מנת שיהיה ניתן להנות מהעיצוב של השעון ומהסטייל שהוא מוסיף לחדר.
  • מקום בטיחותי – כדי להימנע מנפילות של השעון, חשוב למקמו במקום בטוח. דהיינו, על גבי מדף שמחובר בצורה חזקה לקיר או שולחן יציב. כמו כן, מומלץ שלא למקמו בקצה המדף או על גבי משטח שאינו ישר.

 ATIA – שעונים מעוצבים

שעון קיר מיוחד, יוצר עניין רב סביבו עד שלעיתים "גונב את ההצגה" וכיום נתפס כפריט אומנתי ועיצובי לכל דבר. לאור ההכרה בעובדה זו החלו בשנים האחרונות מעצבי-על בעולם לתכנן ולעצב שעוני קיר ושעוני מדף יוצאים מן הכלל בתוכנם וביופיים, אותם אנו מייבאים לישראל.

 אנו ב-,ATIA גאים להיות החברה המובילה בתחומה ומביאים מעל שני עשורים של ניסיון רב, התמחות, מקצוענות, יעוץ מקצועי ובעיקר שירות ויחס אישי לכל לקוח. אנו מייבאים אך ורק שעונים מקוריים של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדית בישראל לכל מוצרינו.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

לקוחות פרטיים - 050-5550757

 לקוחות עסקיים - 050-9001078

בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל