בלוג - מתלה מעילים לכניסה לבית
מתלה מעילים לכניסה לבית

מתלה מעילים לכניסה לבית

13/02/2023

מתלה מעילים לכניסה לבית


בכל בית בישראל יש ארון בגדים בו אנו נוהגים לאחסן את פריטי הלבוש שלנו, אבל יש לכל אחד ואחת מאיתנו גם פריט יומיומי שאנו אוהבים ללבוש כשכבה עליונה ביציאות הקטנות שלנו למכולת, לדואר, או כשיוצאים לטייל רגע עם הכלב. אז אנחנו רוצים שיהיה לנו מהיר ונוח – אבל לא רוצים ליצור מצב של ערמת בגדים לא מסודרת ליד הכניסה לבית. לשם כך צריכים מקום קרוב לכניסה, שבו ניתן לתלות את אותם פריטים של כלל דיירי הבית – ואם אפשר, שיהיה גם מקום לתלות את המעילים של אורחים מזדמנים. אבל זה לא חייב להיות פריט פשוט, סתמי, יעיל ודי – אפשר גם אחרת.


 

מתלה קיר או מתלה עומד?

שאלה שהרבה תוהים לגביה בסוגיה – מה עדיף? מתלה בצורת עמוד או מתלה המחובר לקיר באופן קבוע? התשובה לשאלה הזו, כמו רבות אחרות הנוגעות לעיצוב הבית, מורכבת מעט: זה קודם כל תלוי בהעדפה האישית שלכם. עמוד שעליו תולים את המעילים, העליוניות או את התיקים ניתן להזזה, אפשר להעמיס עליו לרוב יותר משקל, הרבה חושבים אפילו שקל יותר להחליפו אם הוא ימאס עליהם. למעשה, גם מתלה מחובר לקיר ניתן להחלפה בקלות רבה ואותו אין צורך להזיז כשרוצים לנקות תחתיו. מתלה קיר, לעומת עמוד, מאפשר לכם לתלות על הקיר פריט שהוא שימושי אבל גם עיצובי במיוחד – יש לנו דוגמא מצויינת עבורכם, אצלנו באתר – רוצים לראות? הקליקו כאן.

מתלה מעילים לכניסה לבית יכול להשתלב בעיצוב הבית באופן שלפעמים אפילו לא מרגישים שמדובר במתלה – הוא יכול להיות יצירת אמנות בפני עצמו. 


 

ומה לגבי המחיר?

מתלה בגדים לכניסה לבית יכול להיות פריט זול שקונים בחנות עשה זאת בעצמך, הוא יהיה פשוט ויעיל, אך נטול כל עיצוב או השראה. אפשר גם להחליט שמשקיעים במתלה מעוצב, מיוחד, אשר אין לכל אחד או בכל בית שני אליו נכנסים. זה יהיה מתלה שכל אורח ישאל עליו – היכן קניתם אותו? כמה עלה? יש עוד להשיג?

אתם יכולים עכשיו לרכוש בארץ פריטים מעוצבים שיגרמו לאורחים שלכם לחשוב שהבאתם אותם מטיול אחרון ביבשת אחרת. רוצים עוד מידע לגבי המקום בו ניתן למצוא פריטים ייחודיים שכאלה?


 

היכן אפשר לקנות מתלה מעוצב ומיוחד לקיר?

תכירו – ATIA, המקום האידיאלי למציאת מתלים מעוצבים, איכותיים, שיעוררו התפעלות בעיני כל מי שיראו אותם ויזכו אתכם במחמאות בלתי פוסקות מכל האורחים והחברים. 


 

משנת 1994 אנו ב- ATIA, מביאים ללקוחות הישראלים מוצרים מעוררי תשומת לב אשר מתבלטים מעבר למגוון המוצרים הממוצע. כל המוצרים שלנו הינם פרי עמלם של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדיים של מוצרים אלו בארץ. כל מה שתמצאו אצלנו – כל מוצר ומוצר – מקוריים לחלוטין וייחודיים. רוצים להתייעץ, לראות מה יש לנו להציע? צרו עימנו קשר בטלפון 050-5550757 ונשמח לתת לכם שרות מקצועי, אדיב ואמין.


בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל