בלוג - מתלים מעוצבים לקיר
מתלים מעוצבים לקיר

מתלים מעוצבים לקיר

13/02/2023

מתלים מעוצבים לקיר – מבחר מתלים מיוחדים לבית באתר


מתלי קיר משמשים לרוב לתליית מעילים או תיקים ונמצאים קרוב לכניסה לבית. המיקום שלהם מחייב שהם יהיו נאים ומיוחדים, כיוון שכל מי שנכנס אל הבית רואה אותם. אפשר לבחור במתלה פשוט וחסר כל אמירה עיצובית והוא עדיין יעניק את האפשרות לתלות עליו בנוחות – אבל אם כבר מעצבים את הבית, לא ניתן טיפה תשומת לב גם לכניסה? מתלה מעוצב וייחודי יעניק מראה מיוחד לכניסה לביתכם וגם יראה לכל מי שבא אליכם שאתם מיוחדים, שיש לכם טעם ושאתם מבינים מהו עיצוב ויודעים להשתמש בו בטעם.


 

מתלה קיר או מתלה עומד?

רבים פונים אלינו עם אותה התלבטות – מה עדיף? מתלה בצורת עמוד או מתלה המחובר לקיר באופן קבוע? התשובה לשאלה מורכבת מעט: זה קודם כל תלוי בהעדפה האישית שלכם. עמוד שעליו תולים את המעילים והתיקים ניתן להזזה, אפשר להעמיס עליו לרוב יותר משקל, הרבה חושבים שגם קל יותר להחליפו אם הוא נמאס עליהם. למעשה, גם מתלה קיר ניתן להחלפה בקלות רבה ואותו אין צורך להזיז כשמנקים. מתלה קיר, לעומת מתלה בצורת עמוד, מאפשר לכם לתלות על הקיר פריט שהוא שימושי אבל גם עיצובי במיוחד – יש לנו דוגמא מצויינת עבורכם, אצלנו באתר – רוצים לראות? הקליקו כאן.

מתלים מעוצבים לקיר יכולים להשתלב בעיצוב הבית באופן שלפעמים אפילו לא מרגישים שמדובר במתלה – הם יכולים להיות יצירת אמנות בפני עצמם. 


ומה לגבי המחיר?

מתלה מעילים לקיר יכול להיות פריט זול שקונים בחנות עשה זאת בעצמך, הוא יהיה פשוט ויעיל, אך נטול כל עיצוב או השראה. אפשר גם להחליט שמשקיעים במתלה מעוצב, מיוחד, אשר אין לכל אחד או בכל בית שני אליו נכנסים. זה יהיה מתלה שכל אורח ישאל עליו – היכן קניתם אותו? כמה עלה? יש עוד להשיג?

אתם יכולים עכשיו לרכוש בארץ פריטים מעוצבים שיגרמו לאורחים שלכם לחשוב שהבאתם אותם מטיול אחרון ביבשת אחרת. רוצים עוד מידע לגבי המקום בו ניתן למצוא פריטים ייחודיים שכאלה?


 

היכן אפשר לקנות מתלה מעוצב ומיוחד לקיר?

תכירו – ATIA, המקום האידיאלי למציאת מתלה קיר מעוצב, איכותי, שיעורר התפעלות בעיני כל מי שיביטו בו ויזכה למחמאות בלתי פוסקות מכל האורחים והחברים. 




בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל