בלוג - שעון קיר דיגיטלי
שעון קיר דיגיטלי

שעון קיר דיגיטלי

13/02/2023

שעון קיר דיגיטלי – המלצות לקניה נכונה


שעוני קיר הינם פריט נפלא ומשובב נפש, הם לא רק מראים מה השעה, הם משמשים כשלט פרסומת לטעמו האישי של מי שבחר בהם. הם גם מעוררים שמחה כשמביטים בהם, אם הם יפים ומיוחדים.

לרובנו יש בבית שעון כלשהו על הקיר, בדרך כלל הוא ממוקם היכן שחשוב לנו לראות מה השעה מבלי לאמץ את עצמנו מדי. שעון קיר יכול להיות צבעוני, מינימליסטי, עם קריצה, מעוצב במיוחד ועוד – אז איך בוחרים שעון קיר?


 

שעון קיר דיגיטלי או אנלוגי?

אותה התלבטות שמלווה אותנו כבר שנים – מה עדיף? שעון קיר אנלוגי (עם מחוגים) או דיגיטלי (ספרתי)? אמנם העלנו את השאלה, אך התשובה לה מורכבת: זה מאד תלוי מה ההעדפה האישית שלכם. ילדים היום פחות טורחים ללמוד לקרוא שעון אנלוגי – הם חשופים לשעונים דיגיטליים בכל מקום: על מסכי הניידים והטאבלטים, בטלוויזיה ובכל מקום כמעט. 

גם בעולם יש הרבה מקומות שמעדיפים שימוש בשעון דיגיטלי – הוא מאד קריא, כולם יודעים לקרוא אותו והוא מפחית בסיכויים לטעות הנובעת מחוסר קריאה נכון. מעניין שדווקא בתחנות רכבת עדיין משתמשים בשעונים אנלוגיים – כנראה עניין של מסורת והרגל.

אם מדובר בשעון המיועד לבית, זכרו כי מדובר בפריט שיש לו מרכיב עיצובי חשוב. שעון קיר יכול להיות בולט מאד או כמעט בלתי נראה, בהתאם לבחירתכם ולטעמכם העיצובי. רוצים דוגמא? הקליקו כאן.


 

ומה לגבי המחיר?

אנחנו יודעים, אפשר להיכנס לחנויות גדולות – כמו איזו רשת משבדיה, למשל – ולמצוא שעון קיר דיגיטלי זול אשר בסופו של דבר יעשה את המוטל עליו בהיבט של מתן מידע לגבי השעה. אבל בזה זה נגמר. כאשר תביטו בו מקרוב תוכלו גם להבחין במקרים רבים בכל מיני אי דיוקים בחיבורים של חלקיו, המעטפת מגומרת באופן פשוט ביותר, אין בו אמירה ייחודית בהיבט העיצובי והגרוע מכל מבחינתנו: תגלו שבהרבה מקומות בהם תהיו ישנו בדיוק אותו פריט, חברים יגידו לכם ״תתחדשו, גם אצל ההורים שלי יש בדיוק את אותו שעון.. זה מ.. נכון?״. אהבתם? כנראה שלא. אז אמנם לא שילמתם הרבה והוא מראה מה השעה, אבל מה עם החיוך הזה שאמור להיות מרוח על פניכם בכל פעם שתביטו בו? לאן הוא נעלם?


 

היכן אפשר לקנות שעון קיר דיגיטלי מיוחד?

תכירו – ATIA, המקום האידיאלי למציאת שעון קיר מעוצב, איכותי, כזה שיעורר בכם גאווה ויעניק לכם שנים של הנאה בכל פעם שתביטו בו ובכל פעם שאורחים יחמיאו לכם עליו. 




בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל