בלוג - פמוטים מקרמיקה – מבחר עיצובים מרהיבים
פמוטים מקרמיקה – מבחר עיצובים מרהיבים

פמוטים מקרמיקה – מבחר עיצובים מרהיבים

20/06/2023

איזה בית לא מחזיק לפחות זוג אחד של פמוטים? אלו יכולים להיות פמוטים לשבת, או פמוטים לנרות שמיועדים להיות חלק מעיצוב שולחן הארוחה כאשר מארחים – באירוח משפחתי, בארוחת חג או בארוחה ביתית רומנטית בזוג. אם אתם אוהבים להשתמש בנרות, אתם זקוקים לפמוטים – ומדוע להסתפק רק בזוג אחד, שהוא קלאסי וחובה בכל בית? למה לא לגוון מדי פעם?

פמוטים מקרמיקה או מכסף, מה עדיף?

התלבטות מוכרת. רבים כלל לא יודעים שניתן להשיג פמוטים מחומר שאינו כסף – זאת בעיקר כיוון שפמוטי כסף הם משאת נפש של רבים, אך זאת בעיקר משיקולי יוקרה. לפמוטים מכסף יש גם חסרונות – בעיקר עניין התחזוקה השוטפת. ישבתם פעם להבריק פמוטים מכסף, לאחר שהשחירו? אם לא, אז אתם יכולים להתלבט, אבל אם יצא לכם – אז אתם בטח כבר לא ממש מתלבטים ויותר מעוניינים להגיע לנקודה: איפה קונים פמוטים יפים ומעוצבים מקרמיקה, שאין צורך להבריק, שמעניקים אווירה ביתית, חמימה, משרים רוגע ושלווה ומאפשרים עיצובים יותר ״כפריים״ ופחות נראים כפריט שיצא מארמון. אל תבינו אותנו לא נכון – פמוטים מכסף אינם דבר פסול, אנחנו לא נגד. אבל למרות יופיים, פמוטים מכסף יהיו יותר יקרים וידרשו מכם תחזוקה שוטפת שלא תצטרכו להשקיע בפמוטים יפים מקרמיקה. בחירה בפמוטי קרמיקה לא מחייבת אתכם לוותר על הפן העיצובי, נהפוך הוא – הם ברוב המקרים יציגו עיצובים יותר יצירתיים, מעצם היותם בלתי תלויים במחוייבות לסטנדרטים חברתיים של הידור יתר. רוצים דוגמא? הנה פמוטים מעוצבים יפהפיים שאנו מביאים מהולנד ונמצאים אצלנו באתר – הקליקו כאן ותוכלו להתרשם בעצמכם.

כמה עולים פמוטים מקרמיקה?

עלותם של פמוטי קרמיקה מעוצבים מאד משתנה ותלויה בעיקר במקור הפמוטים. ישנם פמוטי קרמיקה מאד יקרים וישנם כאלו שעולים פחות – אנחנו משתדלים להביא מוצרים שאינם בלתי ניתנים להשגה מבחינת מחירם, אך חשוב לנו לומר שמחיר גבוה אינו בהכרח גורם מרתיע – לפעמים משלמים לא רק על איכות ייצור עדיפה אלא גם על עיצוב שנעשה בסדנא מיוחדת ומוערכת, המבטיח שהפריט ישמור על ערכו ואף יהפוך לבעל ערך רב יותר עם השנים. רוצים עוד מידע לגבי המקום בו ניתן למצוא פריטים ייחודיים שכאלה?

היכן אפשר לקנות פמוטים יפים ומיוחדים מקרמיקה?

תכירו – ATIA, המקום האידיאלי למציאת פמוטים מעוצבים מקרמיקה ועוד הרבה פריטים מעוצבים לבית.

משנת 1994 אנו ב-ATIA, מביאים ללקוחות הישראלים מוצרים מעוררי תשומת לב אשר מתבלטים מעבר למגוון המוצרים הממוצע. כל המוצרים שלנו הינם פרי עמלם של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדיים של מוצרים אלו בארץ. כל מה שתמצאו אצלנו – כל מוצר ומוצר – מקוריים לחלוטין וייחודיים. רוצים להתייעץ, לראות מה יש לנו להציע? צרו עימנו קשר בטלפון 050-5550757 ונשמח לתת לכם שרות מקצועי, אדיב ואמין.

בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל