בלוג - אקססוריז וינטג' – המדריך המלא
אקססוריז וינטג' – המדריך המלא

אקססוריז וינטג' – המדריך המלא

29/01/2023

אקססוריז לבית בסגנון כפרי

כל בית, מעוצב בסגנון מסוים. על כן, קיים מגוון רחב של פריטים, שיכולים לשמש כאקססוריז  לכל סגנון עיצובי. כך לדוגמא, במידה ומדובר על בית שמעוצב בסגנון כפרי, ניתן להתאים ולרכוש אקססוריז לבית כפרי. חלק מהפריטים יעילים למדי ומשמשים את דיירי הבית למטרות שונות, דוגמת מראה או שעון קיר. לעומת זאת, ישנם פריטים שנמצאים ברחבי הבית, על מנת להוסיף יופי וחן לעיצוב בלבד, דוגמת אקססוריז לספריה. פריטים מסוג זה, אמנם אינם הכרחיים מבחינה פונקציונלית, אך הם מוסיפים סגנון וסטייל לעיצוב הפנים, ומשדרגים את הנראות הכוללת של כל חלל בבית.

 

אקססוריז וינטג' לבית בעיצוב כפרי

סגנון העיצוב הכפרי, מקורו בבתים ישנים. כאשר אחד מהמאפיינים שלהם, היא בניה המבוססת על משאבי טבע קיימים, תוך שימוש בחומרים במצבם הגולמי. הסגנון הכפרי שופע בגווני צבע חמים, וכן מבוסס לרוב על סוגי עץ שונים בגוונים כהים. הסגנון הכפרי יכול להתאים לכל בית וניתן לשלבו בכל חלל, בעזרת שילוב אקססוריז מעץ בחדרי הבית השונים וכך להתאים לעיצוב הכפרי הכולל.

 

אקססוריז וינטג'

יש לציין שהסגנון העיצובי וינטג’, מתייחס באופן כללי על מגמות העיצוב שהיו נוהגות בעבר, החל בשנות ה-30 וכלה בשנות ה-50. בין הדברים שמאפיין בצורה הבולטת ביותר את הסגנון העיצובי הנ''ל, הוא הנועזות שבו. שכן, מדובר על סגנון עיצובי שעושה שימוש בצבעים נועזים, בערבוב בין צורות, צבעים, מרקמים וסוגי פריטים בכל חלל. הרהיטים והאקססוריז המעוצבים בסגנון וינטג', ייחודיים ולא בהכרח דומים אחד לשני. על כן, כאשר ניגשים לבחור אקססוריז לבית המעוצב בסגנון וינטג', מומלץ לשלב אקססוריז שישתלב ויתאים לשאר הריהוט והצבעים שיש בבית.

 

אקססוריז וינטג לבית – טיפים

על מנת להתאים את האקססוריז לסגנון העיצוב הכפרי, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • מדף עץ וינטג – בכל בית, קטן וגדול, יש צורך לאחסן פריטים שונים. על כן, אחד מפתרונות האחסון היעילים ביותר, שבעזרתו ניתן להנות מסגנונות עיצוב שונים, אלו המדפים. על ידי שימוש במדפי עץ המשולבים בברזל, בהתאם לסגנון הוינטג', ניתן להנות מפתרון אחסון שימושי ויעיל, שמשתלב בצורה מושלמת בעיצוב הבית.
  • מראה בשילוב עץ – בעזרת בחירת מראות גדולות, בעלות מסגרת עץ, ניתן לשדרג את העיצוב הכפרי של כל חלל בבית. 
  • כוננית – כוננית מרווחת, בעלת חלוקה פנימית מגוונת, תסייע למנוע עומס ותאפשר לרכז את כל החפצים והפריטים שנוטים להתפזר בבית, במקום אחד. בנוסף, אם הכוננית תהיה מספיק גדולה, היא תוכל לשמש כפתרון אלטרנטיבי וחסכוני יותר לכל ארון אחסון סטנדרטי. גם את עיצוב הכוננית ניתן לבחור בסגנון וינטג', בשילוב עץ וברזל, על מנת להנות מאקססוריז שישתלב בצורה מושלמת עם שאר ריהוט הבית.

 

ATIA – אקססוריז לבית בסגנון כפרי

אקססוריז מעוצב, יכול לשדרג את העיצוב של כל חלל בבית. בין אם מדובר על בית בסגנון כפרי, ובין אם מדובר על בית בסגנון מודרני, אצלנו תוכלו למצוא את מבוקשכם. במידה ואתם מחפשים אחר שעון מעוצב, כוננית ייחודית ועוד מגוון אקססוריז לבית, הגעתם למקום הנכון.

 אנו ב-,ATIA גאים להיות החברה המובילה בתחומה ומביאים מעל שני עשורים של ניסיון רב, התמחות, מקצוענות, יעוץ מקצועי ובעיקר שירות ויחס אישי לכל לקוח. אנו מייבאים אך ורק שעונים מקוריים של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדית בישראל לכל מוצרינו. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

לקוחות פרטיים - 050-5550757

לקוחות עסקיים - 050-9001078

בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל