בלוג - שעון דקורטיבי למטבח
שעון דקורטיבי למטבח

שעון דקורטיבי למטבח

20/06/2023

שעון דקורטיבי למטבח

בחירת אקססוריז למטבח, לרבות בחירת שעון קיר, עשויה להיות משימה לא כל כך פשוטה. זאת משום שקיים היצע גדול במיוחד של אקססוריז ושעוני קיר, המעוצבים בסגנונות שונים. על מנת לבחור שעון למטבח שיתאים בצורה המושלמת לחלל, מומלץ ליישם את הטיפים שיובאו במאמר הבא.  

שעון למטבח לקיר – טיפים

כדי לרכוש את השעון המתאים ביותר למטבח, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

 

  • הגודל וצבע השעון - שני הפרמטרים החשובים ביותר שיש להיות ערים להם כשמחפשים שעון קיר מעוצב, הן השאלות באיזה צבע ובאיזה גודל השעון אמור להיות. משום ששעוני קיר הינם אלמנט עיצובי לכל דבר ועניין, קיים מבחר גדול למדי של סגנונות ועיצובים שונים לשעוני הקיר. משמעות הדבר היא, שניתן לבחור שעון קיר בכל צבע ובכל צורה וגודל, כך שמוטב להביט תחילה בקטלוג שמציג אפשרויות שונות. בנוסף, יש להדגיש כי שעון קיר שיכול להתאים למטבח, לא בהכרח יהיה זהה לשעון שיכול להתאים לסלון. לכן, יש לבחור ולהתאים שעון קיר לכל חדר מחדרי הבית בנפרד.
  • הסגנון העיצובי של השעון - מעבר לשאלת הגודל והצבע, כאשר מחפשים שעון קיר, חשוב לשים לב גם לסגנון עצמו. כיום, ישנה אפשרות לרכוש שעוני קיר בעיצוב מודרני, אך ניתן גם לבחור באופציה של שעון שמעוצב בסגנון רטרו או כל סגנון אחר.
  • איכות השעון - פרמטר נוסף שיש להתייחס אליו, זהו איכות השעון. מומלץ מאוד לרכוש שעון איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן רב. זאת על מנת שלא יעלה הצורך לרכוש שעון חדש לאחר זמן קצר. על מנת להנות משעון איכותי, מומלץ לרכוש אותו מחנות מוכרת ואמינה, המספקת מוצרים איכותיים.
  • התקציב המוקצה לטובת השעון - בין אם אתם מדובר על שעון למטבח בלבד ובין אם מדובר על כמות שעונים, חשוב לשים לב למחירים. כיום, ניתן להנות ממגוון שעוני קיר איכותיים במיוחד, במחירים אטרקטיביים. על מנת להנות ממחיר משתלם, מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו עבור אותו שעון. בעזרת השוואה מחירים, ניתן לחסוך סכום כסף לא קטן.  

 

ATIA – שעונים מעוצבים

שעון קיר מיוחד, יוצר עניין רב סביבו עד שלעיתים "גונב את ההצגה" וכיום נתפסכפריט אומנתי ועיצובי לכל דבר. לאור ההכרה בעובדה זו החלו בשנים האחרונות מעצבי-על בעולם לתכנן ולעצב שעוני קיר ושעוני מדף יוצאים מן הכלל בתוכנם וביופיים, אותם אנו מייבאים לישראל.

אנו ב-,ATIA גאים להיות החברה המובילה בתחומה ומביאים מעל שני עשורים של ניסיון רב, התמחות, מקצוענות, יעוץ מקצועי ובעיקר שירות ויחס אישי לכל לקוח. אנו מייבאים אך ורק שעונים מקוריים של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדית בישראל לכל מוצרינו.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

לקוחות פרטיים - 050-5550757

לקוחות עסקיים - 050-9001078

בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל