בלוג - עיצוב קיר חדר שינה – המדריך המלא
עיצוב קיר חדר שינה – המדריך המלא

עיצוב קיר חדר שינה – המדריך המלא

01/02/2023

עיצוב קירות חדר שינה

חדר השינה הוא החדר שבו כל אחד מתחיל ומסיים את היום. על כן, יש להשקיע מחשבה רבה כאשר ניגשים לעצב את החדר. על מנת להנות מעיצוב חדר השינה בקלות, ניתן לעצב את אחד מקירות החדר, או כמה מקירות חדר השינה. שכן, קיר מעוצב לחדר שינה יכול לשדרג את הנראות הכללית של כל החדר. במאמר הבא ניתן לקרוא על טיפים שמומלץ ליישם על מנת להנות מקירות מעוצבים בצורה הנכונה ביותר.

 

עיצוב קיר לחדר שינה – טיפים

מומלץ ליישם את הטיפים הבאים כאשר ניגשים לעצב את קירות חדר השינה:

  • עיצוב קיר לחדר ילדים – כאשר מדובר על עיצוב קיר בחדר ילדים, מומלץ להשתמש באקססוריז או בצבעים האהובים על הילדים שעושים שימוש בחדר.
  • קיר דקורטיבי-חדר שינה – במידה ורוצים גם להנות מעיצוב קירות חדר השינה וגם להנות מפתרון אחסון יעיל, ניתן לשלב מדפים דקורטיביים שיעטרו את אחד מקירות החדר. בחירה במדפים מעוצבים, יוכלו לתרום לנראות הכללית של חדר השינה.
  • התאמה לרהיטים שבחדר השינה – בכל חדר שינה, נמצאים רהיטים שונים. על כן, כדאי לבחור בעיצוב לקירות החדר, שיתאימו לצבעים או לסגנון העיצובי של שאר הרהיטים שבחדר.
  • מראות – דרך יעילה וקלה לשדרג ולעצב את קירות חדר השינה, היא בעזרת מראות מעוצבות. בין אם מדובר על מראה אחת גדולה, ובין אם מדובר על סט של כמה מראות קטנות, בחירה במראות יכולה להיות מתאימה בכל חדר שינה. 
  • קישוטי קיר לחדר שינה – יש מגוון רחב של אפשרויות לקשט את קירות החדר. לדוגמא, ניתן לקשט כל קיר בעזרת מדבקות קיר ייעודיות, או לחלופין בעזרת לוח מגנטים מעוצב שעל גבו ניתן לשלב מגוון מגנטים מעוצבים.
  • התאמה לגודל החדר – יש לבחון את ממדי החדר שעבורו רוכשים אקססוריז. שכן, במידה ומדובר על חדר רחב וגדול, ניתן לשלב אקססוריז גדול ומרשים, בעוד שעבור חדרים קטנים יותר, מומלץ לבחור אקססוריז קומפקטיים יותר. זאת על מנת שלא ליצור נראות מגושמת בחדר השינה.

 

רעיונות לקיר בחדר ילדים

לעצב את חדר הילדים, זוהי משימה שיש להשקיע בה מחשבה מרובה. על כן, על מנת להקל על ביצוע המשימה, ניתן להיעזר ברעיונות הבאים על מנת לעצב את חדר הילדים:

  • דמויות אהובות – לכל ילד וילדה, יש דמויות אהובות מסרטים או סיפורים. על כן, ניתן כיום לשלב מגוון מדבקות קיר ייעודיות של דמויות מצוירות שונות.
  • צבעים מרגיעים – על מנת להשרות אווירה נעימה ומרגיעה בחדר הילדים, ניתן לשלב אקססוריז בצבעים מרגיעים. כך לדוגמא, ניתן להתקין מדפים בצבעים סולידיים, לשלב עליהם צמחיה רעננה וירוקה, על מנת להשרות אווירה נינוחה בחדר.
  • סגנון אחיד – מומלץ להחליט על סגנון עיצובי אחיד שעל פיו ייבחרו אקססוריז לקירות החדר, חדר השינה וכן כל פריט נוסף שישולב בחדר. על מנת לבחור בצורה הנכונה ביותר את הסגנון העיצובי, ניתן להיעזר ולהתייעץ על מעצבי פנים מומחים.

 

ATIA – עיצוב קיר בחדר שינה 

אקססוריז מעוצבים, יכולים לשדרג את העיצוב של כל חלל בבית. בין אם מדובר על בית בסגנון כפרי, ובין אם מדובר על בית בסגנון מודרני, אצלנו תוכלו למצוא את מבוקשכם. במידה ואתם מחפשים אחר שעון מעוצב, כוננית ייחודית ועוד מגוון אקססוריז לבית, הגעתם למקום הנכון.

 אנו ב-,ATIA גאים להיות החברה המובילה בתחומה ומביאים מעל שני עשורים של ניסיון רב, התמחות, מקצוענות, יעוץ מקצועי ובעיקר שירות ויחס אישי לכל לקוח. אנו מייבאים אך ורק שעונים מקוריים של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדית בישראל לכל מוצרינו. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

לקוחות פרטיים - 050-5550757

לקוחות עסקיים - 050-9001078

בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל