בלוג - הכל על קיר מעוצב למטבח
הכל על קיר מעוצב למטבח

הכל על קיר מעוצב למטבח

01/02/2023

על מנת לעצב את מטבח החלומות, יש צורך להשקיע מחשבה בתכנון קפדני ויסודי. שכן, יש לקבל החלטות שונות שעשויות להשפיע על העיצוב הכולל של המטבח, כמו איזה סוג שיש לבחור? אילו  מוצרי חשמל לשלב והיכן? ועוד רשימה ארוכה של שאלות והחלטות שיש לקבל בצורה מושכלת. אך טרם ניגשים לענות על שאלות כמו אלו, מומלץ קודם להחליט על צורת המטבח. לרוב, צורת המטבח היא נגזרת של העדפות אישיות, בשילוב השטח הקיים במטבח. במאמר הבא ניתן לקורא על צורות המטבחים הנפוצות, וכן על טיפים עבור עיצוב קיר ריק במטבח. 

 

צורות מטבחים

  • מטבח קיר – במטבחים קטנים יותר, בהם יש צורך בחיסכון במקום, ניתן לבחור ולעצב מטבח על קיר אחד. מטבח מסוג זה, מתפרש לאורך קיר אחד ומכאן גם שמו. יש לציין כי כאשר מדובר על מטבח קיר אחד שמעוצב נכון, ניתן להנות מכל הפונקציות של מטבח ביתי, תוך חיסכון במקום. כך, ניתן לשלב קיר ארונות מטבח עליונים ותחתונים, או מדפים דקורטיביים לאחסון כלי מטבח וכן הלאה. 

 

עיצוב קיר מטבח קיר – במטבח שבו הרוחב מצומצם, יש לתכנן את העיצוב בצורה אנכית. על כן, ניתן למקם את המקרר בצדו האחד של הקו, כאשר התנור והכיריים ימוקמו באמצע והכיור יהיה בקיצון השני של הקו. על מנת למקסם את השטח הפנוי, מומלץ להוסיף ארונות מטבח עיליים, או לחלופין כוננית איכותית, מעל הכיור ומכשירי החשמל. כך, ניתן יהיה להרוויח שטח אחסון נוסף מבלי לפגוע בשטח הרצפה המצומצם.

  • מטבח קו מול קו – מטבח מסוג זה, הוא למעשה מטבח קו כפול, אשר מורכב משתי שורות המוצבות זו מול זו. שתי השורות יוצרות מעין מעבר פנימי טבעי. בעזרת ביטול הצורך בארונות מטבח פינתיים, ניתן לנצל את שטח המטבח בצורה מקסימלית.

 

עיצוב מטבח קו מול קו - מטבח מסוג זה, מציע גמישות רבה בכל הנוגע לשטחי האחסון, בייחוד במידה וצרכי הבישול רבים ומגוונים. על מנת לעצב מטבח בסגנון זה, מומלץ שלא להעמיס ולא ליצור אזורי עבודה בשני קווי המטבח, אלא רק לאורך אחד מקווי המטבח.

  • מטבח בצורת ר’ - מטבח בסגנון זה, מתאים עבור מטבחים קטנים וגדולים גם יחד. המבטח בנוי מארונות שממוקמים לאורך שני הקירות המאונכים. עיצוב מטבח בצורה זו, מאפשר גמישות רבה במיקום מכשירי החשמל ואזורי העבודה.

 

עיצוב מטבח בצורת ר’ –ניתן להתקין ארון מזווה זוויתי, על מנת להוסיף שטח אחסון יעיל ושימושי מאוד במטבח. 

  • מטבח בשילוב אי במטבח – מטבח בשילוב אי, הוא אחד מהעיצובים היותר פופולריים בשנים האחרונות ולא בכדי. סגנון זה מספק שטח עבודה גדול, או לחלופין אזורי אחסון הממוקמים בלב המטבח. 
  • עיצוב מטבח עם אי - ראשית, מומלץ לוודא שהמטבח גדול דיו על מנת למקם במרכזו אי. על מנת לנצל את כל שטח המטבח בצורה מקסימלית, מומלץ לתכנן מבעוד מועד את השימושים השונים שמייעדים למטבח ולאי.

 

ATIA – עיצוב קירות מטבח

אקססוריז מעוצבים, יכולים לשדרג את העיצוב של כל חלל בבית, לרבות המטבח. בין אם מדובר על בית בסגנון כפרי, ובין אם מדובר על בית בסגנון מודרני, אצלנו תוכלו למצוא את מבוקשכם. במידה ואתם מחפשים אחר שעון מעוצב, כוננית ייחודית ועוד מגוון אקססוריז לבית, הגעתם למקום הנכון.

 אנו ב-,ATIA גאים להיות החברה המובילה בתחומה ומביאים מעל שני עשורים של ניסיון רב, התמחות, מקצוענות, יעוץ מקצועי ובעיקר שירות ויחס אישי לכל לקוח. אנו מייבאים אך ורק שעונים מקוריים של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדית בישראל לכל מוצרינו. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

לקוחות פרטיים - 050-5550757

לקוחות עסקיים - 050-9001078

בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל